söndag 12 juli 2009

ULTRALJUD

Var på ultraljud i fredags för att kolla tillväxten. Jag fick gå själv denna gång då maken, stackarn åkt på halsfluss!
Men denna gång såg man inte de små liven så väl, de har hunnit bli stora att man mest ser en arm eller bara mage osv i bild..! Så jag köpte inte direkt med mig någon bild.
Men allt såg BRA ut!! :-) De väger ca 850 och 900 gr nu, vilket bara är något lägre vikt än normalt för de som inte är tvillingar. Fostervatten osv såg bra ut. Skönt!

Själv tror jag att jag gått och blivit överkänslig mot mjölkprodukter så här i sluttampen av graviditeten, magen är i alla fall i uppror så fort jag ätit glass eller druckit typ ett glas o´boy. Gissa om jag är sugen på just de sakerna nu då!! Hahhaaaa, alltid vill man ha det man inte kan få.
Får köpa mjölkfri glass och hålla tillgodo med det ett tag.

Sola lugnt!
/Shoop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar