torsdag 15 oktober 2009

BF datum idag!

Idag, den 15 Oktober var våra flickor beräknade att komma egentligen. Känns lite konstigt att tänka att de skulle kunna varit kvar i min mage ända till idag. Känns ju så självklart att de är ute ur magen och hos oss nu!
Jag är sååå tacksam att de bestämde sej för att komma när de kom, nu har vi ju nästan fått tre bonus-veckor med dem, kan man säga!
Tre underbara veckor som jag är glad att jag fick uppleva med dem utanför magen, det är faktiskt mysigare när man kan ha dem magen istället för i magen! ;-)

2 kommentarer:

  1. Jag tänkte också på det i torsdags. Blir det dop innan jul?

    Fortsatt härlig helg (förmodar att lördag och tisdag är lite "samma sak" för er dock). ;-)

    Kramar, m H

    SvaraRadera
  2. H: Nej, blir nog dop först efter jul och då bara med absolut närmsta familjen.

    Du gissa rätt! tisdag? Lördag? Allt är typ samma för oss nu! ;-)

    När kommer du hit och träffar dina syskonbarn igen då?!

    KRAM
    Shoop

    SvaraRadera