fredag 2 oktober 2009

De har kommit!

Nu är de här, de vackraste små flickebarn man kan tänka sej! Och de är våra, hur lycklig kan man bli egentligen?!
Elly och Amanda behövde nog bara få klart för sej att de skulle vara i goda och kärleksfulla händer även utanför magen, för samma kväll som jag skrev det förra inlägget här på bloggen, om hur mycket vi alla längtat efter dem, gick vattnet och tjejerna bestämde sej för att det var dags att äntra världen. :-)

Någon som är sugen på bilder?!
Lägg en kommentar på detta inlägg isf...

Jag ska berätta mer om dem här sen, just nu njuter vi bara av att finnas och vara hemma med dessa underverk!

Livet kan inte bli bättre!!!!

5 kommentarer:

  1. Elly och Amanda, så välkommna! Klart jag vill se bilder, är så nyfiken på era fina två. Fina namn ni valt, låter även fint tillsammans. Massor med grattis till er än en gång och all lycka till er! Kram till alla fyra

    SvaraRadera
  2. Grattis!! Äntligen :-) Vill självklart se bilder... /Monica och Henrik

    SvaraRadera
  3. Men vad kul! Stort Grattis!
    Ser fram emot att få se bilder på Elly och Amanda men ta och njut ordentligt av den första tiden!
    Minns det som igår... och ändå har det gått 9 månader sen våra kom.
    Så njut!

    SvaraRadera
  4. Jag vill gärna se mina nya kompisar!!!!

    Många kramar från Axel

    SvaraRadera
  5. Åh vad härligt äntligen ute och hemma!!! GRATTIS! Du har försvunnit på FB Shoop???
    Jag vill gärna se fler bilder på kusinerna till Oliven:-)
    Kramis Pam och Tommy och alla barnen:-)

    SvaraRadera