fredag 25 september 2009

Alla längtar

Tänk om Ni två små i magen kunde förstå, hur många det faktiskt är som LÄNGTAR otroligt efter Er och varje dag väntar på att Ni ska bestämma Er för att komma ut till oss!
Om Ni bara visste!
Mest längtar nog förstås jag och er pappa! Men jag vet så många fler som längtar. Er mormor och morfar längtar jättemycket efter Er, och er farmor och farfar, er morbror och moster säkert, likaså faster vet jag och farbröder, era små kusiner, era blivande grannar, våra vänner och deras barn tillika era framtida vänner. Mina och er pappas arbetskollegor, våra bekanta och släktingar och t.o.m. vänner, arbetskollegor och grannar till t ex er mormor och morfar frågar och undrar och längtar tills Ni kommit ut! Så många i världen bara väntar på Er...
Det sätter lite press på mej med, men jag hoppas att alla inser att det är Ni som bestämmer, Ni kommer när Ni är redo att komma. Och är Ni någotsånär lika mej, är Ni ju envisa och inte så lätta att påverka i beslutsfattande.. ;-)
Men NÄR Ni väl kommer, kommer Ni göra mej så LYCKLIG!!

Hos barnmorskan i tisdags mättes mitt SF-mått till 44cm (fast nu var det studenten som mätte istället för min vanliga barnmorska och då kan det skilja lite i hur de mäter) och jag har nu, konstigt nog, gått ner i vikt och vägde i morse bara 70,9 kg.

Åh, jag längtar efter Er, envisa små bebisar!

2 kommentarer:

  1. Grattis till tjejerna! Försökte skriva på din fb men det gick inte, såg helkonstigt ut... Hoppas ni landat lite i det hela nu! Tänk att de äntligen tittade ut! Så glad för er skull, nu börjar det roliga! Kramar från hela familjen Kempe

    SvaraRadera
  2. GRATTIS ANNELIE till flickorna. En mobilbild har redan visat upp deras fina små ansikten....hoppas att du mår bra och din man och dina små barn!
    Annelie, två barns mamma....tjoff tjoff...märkligt hur livet går fort!

    Kram och massa lycka till hela familjen

    SvaraRadera