onsdag 19 maj 2010

Vill ni hjälpa oss...

Vill ni hjälpa oss att få våra älsklingstvillingar på favorit-tidningens omslag så får ni gärna ge dem en röst eller två på denna länk:


http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=29428



Jag är prenumerant på tidningen "Vi Föräldrar" och tycker den är så bra! Roliga och intressanta artiklar och ämnen, bra tester av babysaker, tips och råd och underhållande läsning om hur andra familjer har det. Jag nappade på ett erbjudande om 4 nr av tidningen i samband med tvillingarnas födsel, men fick senare en längre prenumeration av Oscars söta mormor, Margit!


Och nu har alltså tidningen en omslagstävling där man som läsare har chansen att få sin/sina egna bebisar på omslagets bild. Vinnaren får förutom proffsfotografering även resa till och hotellvistelse i Stockholm betald. Bara det vore hur mysigt som helst!


Och visst vill vi gärna se tvillingar på framsidan, allra helst dessa två! ;-)





(Man kan bara rösta en gång per bidrag från varje dator, men har man tillgång till mer än en dator kan man ju alltid rösta flera gånger för att öka våra chanser...eller be en vän/kollega att rösta med!)

*håller tummar och tår*

4 kommentarer:

  1. Nu har jag röstan jätte fin bild!
    Maria.L

    SvaraRadera
  2. Ja den var ju hemskt lik! Jag förstår om du tror att jag kopierat din... Visste inte.... Konstigt att vi kunde skriva så otroligt lika då! Hm....

    SvaraRadera
  3. Ja vi får rösta på varann... jag går och röstar på din nu... kram...

    SvaraRadera