fredag 8 januari 2010

Mycket uppvaktning!

Något som glatt överraskade oss när vi kom hem från BB med flickorna var allas omtanke om oss. Vi blev otroligt uppvaktade! Det väntade oss brev, paket, kort, presenter, gratulationer och lyckönskningar i massor när vi kom hem. Nedan är ett axplock av allt som vi/flickorna fått i samband med deras födelse.

Så bättre sent än aldrig:
STORT TACK till alla som på något vis uppmärksammat den lyckligaste dagen i våra liv!


...och det var från allt från grannar, släktingar, bekanta och vänner till familjemedlemmar, kompisar och vänners föräldrar!

Jag vet inte hur mycket sånt här andra får, men vi blev iaf väldigt förvånade över allas stöd och glädje. Hade ingen aning om att vi kunde vänta oss sån respons på flickornas ankomst.

Kanske är det för att tvillingar fascinerar lite extra?
Glada blev vi!!

4 kommentarer:

  1. Jag är dålig på att skicka kommentarer, men jag är här och tittar varje dag. Hoppas ni mår bra!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad roligt!
    Och vilka trevliga presenter ni/flickorna fick.
    Jo våra fick också en del gåvor från olika håll, några från väldigt oväntade håll.
    Vi blev glatt överraskade också.
    Tyvärr så kom jag inte för mig att fota deras presenter... det var ju fiffigt av dig att göra det så att de kan se dem då de blir äldre. Vi har i och för sig sparat mycket av deras gåvor i en speciell minneslåda, men inte allt tyvärr. Mycket av kläderna har hamnat i bara klädkartonger för framtida bruk (man vet ju aldrig).
    Hare gott och trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Vad fint du har gjort med bilderna nu önskar jag med att jag gjorde nått liknade när mina barn föddes.
    Marial

    SvaraRadera
  4. Visst är det skoj att ha bilder på det tjejerna fått!

    Anna, familjen Sundström oh Marial:
    Roligt att ni tittar in här då och då, det gör mej glad!
    Svårt att veta ibland om bloggen intresserar eller ej då det är få kommentarer på inläggen...

    kram

    SvaraRadera