lördag 3 april 2010

April April

Just nu är jag och döttrarna i Ystad och hälsar på mormor, morfar och morbror och så får jag chansen att åka på den traditionsenliga konstrundan på Österlen förutom att fira påsk med familjen!
Den 1 April, gav vi flickornas mormor och morfar det bästa Aprilskämtet hittills tror jag!
Vi sa att vi väntar smått igen..! Själv trodde jag nog aldrig att de skulle gå på det, så jag gömde mitt ansikte lite bakom håret och tittade ner som om jag vore generad och lät Oscar föra talan, för att inte avslöja oss. Han sa att, jo Elly och Amanda ska få syskon...vi hoppas på en pojke denna gång och att det bara är EN nu..!
Både min mamma och pappa köpte det rakt av!
Jag kunde dock inte hålla mig så länge och ropde snart APRIL APRIL, klart att vi INTE ska ha fler barn nu heller!!!! ...Vi kan lura er vart vi vill!

Hahahaaaa, fast de trodde på det. Bästa skämtet jag dragit tror jag.
Blev ni lurade eller lurade någon 1 April?

GLAD PÅSK till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar