onsdag 2 juni 2010

Nådde inte ända fram..

Idag var sista dagen på omslagstävlingen i tidningen "Vi Föräldrar", så nu är det avgjort vilka de fem finalisterna är.
Stort TACK till alla er som röstade, jag vet att ni var många!!! På något konstigt vis räckte det inte ända fram ändå. Jag är dock helt säker på att vi måste ha hamnat precis utanför finalistplats, alltså som god sexa! ;-)

Om de ungarna som är finalister är söta? Nja...beror ju på vem man jämför med. Sötare än Elly och Amanda? -Inte en chans! Partisk? JAG? Inte då... hihiii
Ni har ju själva sett dem, så ni vet ju vad jag talar om.

Lite synd tycker jag ändå att det är att inga tvillingpar är med bland finalisterna, hade varit kul med tvillingar på omslaget. Närmare 4500 deltog i tävlingen. Undrar just hur många röster som krävdes för att nå finalistplats. (Rösterna presenteras aldrig)
För att se de fem som det nu ska stå mellan och kanske ge den du tycker ska pryda omslaget, din röst, följ denna länk:
http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/finalisterna/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar