söndag 9 augusti 2009

Orolig natt

Vaknade klockan tre i natt av magont och enorma sparkar i magen! Riktigt olustigt. Kändes som de små var riktigt arga på mej av någon anledning eller att de helt plötsligt bråkade om platsen där inne alternativt försökte byta plats med varandra i magen..!
Jag väckte Oscar och han trodde det kanske kunde bero på att det var kokhett i sovrummet så efter att ha haft på ACn i sisådär 20 minuter och rummet blivit betydligt svalare, lugnade de sig faktiskt..
Vet ju fortfarande inte vad det berodde på, men läskigt var det!
Ska se till att verkligen ta det lugnt idag så de inte får för sej att titta ut inom det närmaste. Igår var jag ganska aktiv, var iväg och handla mat med tunga matkassar själv, bakade, fixade middag, badade och simmade/trampade vatten i ca 20 minuter i ca 20 gradig sjö och var uppe till sent...
Ska prata med barnmorskan om detta med soarkar och magont när jag träffar henne på tisdag. Kanske är det som allt annat: NORMALT! ;-)

Nu har jag iaf påbörjat vecka 31 och joo, bild på stora magen kommer snart.

P.S. Nu kan jag äta glass och mjölkprodukter igen! Höll upp i en dryg vecka, men provade så smått igen sen och det verkar gå OK. Dock undviker jag mjukglass som jag tror utlöste den oroliga magen sist...

Chill out!
/Shoop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar