lördag 12 september 2009

Vänner är underbart!

Coca Cola från min vän i Partille

Jag har så underbara vänner! Igår visade två av dem sin omtanke lite extra. Anna som anonymt kom förbi med lite extra energi i form av en burk Coca Cola (which I LOVE!) och sen min lilla Sofia i Trollhättan som igår berättade att hon kommer med vår bil imorgon så att jag slipper köra bil/åka tåg hela vägen till Trollhättan och tillbaka för vår bilservice där.

UNDERBART är ordet som gör allt så uthärdligt när det känns som jobbigast. TACK för att ni finns och ställer upp när det känns tufft och motigt!

(Nu har jag konstaterat att det är foglossning jag lider av med, så små vaggande steg är det som gäller i långsammast möjliga tempo när jag ska ta mej nånstans.)


Peace and Love!


P.S. Postade kommentarer här på bloggen värmer otroligt, hur korta de än må vara så SNÄLLA ALLA kommentera gärna mera!

2 kommentarer:

  1. Klart vi fixa det här med er bil, inga problem alls! Det är lite bökigt att kommentera här i din blogg, man måste välja någon slags profil och jag får nästan aldrig till vad jag ska välja för att bara skicka en enkel kommentar. Men jag ska göra ett försök.
    Jag tänker på diga massor, kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Kul att följa hur mina barnbarn växer fram. Är inne och läser och tittar på dina bilder, jätte kul. Många varma kramar Agneta

    SvaraRadera