fredag 9 juli 2010

1 år och 1 dag!


Idag är det 1 år och 1 dag sedan bloggen 2be4 startade! HURRA HURRA HURRA!

När jag började blogga var det mest som ett tidsfördriv då jag var hemma sjukskriven med stora tvillingmagen, samt ett sätt för mina nära och kära att kunna följa graviditetens utveckling.

Idag har den blivit mitt bollplank för hur det är att vara tvillingmamma och ett forum för mig att dela med mig av allt underbart och jobbigt det innebära att ha två små på en gång. Och så klart, ett sätt för nära och kära att kunna följa tvillingtjejernas utveckling! (OCH så klart det bonus-roliga, att kunna interagera med andra tvillingfamiljer och utbyta tips och erfarenheter)

Lite fakta:
Den 15 December installerade jag en dold besöksräknare kopplad till bloggen och sen dess har det varit hela 6580 besök här! Snittar på ungefär 30 besök om dagen. (Har dock haft toppar med hela 83 besök på en dag!)
Givetvis är jag otroligt nyfiken på vilka det är som läser! En del av er vet jag såklart redan om, ni som är gulliga och kommenterar då och då och så klart en del släkt och nära vänner.

Men i besöksräknaren finns statistik så som var mina läsare finns.
Kan vara roligt att veta att jag haft läsare i Ukraina, Nederländerna, Singapore, England, Tyskland, Thailand, Finland, Frankrike, Norge, USA, Pakistan, Danmark, Argentina, Japan, Slovakien, Australien, Spanien och så klart SVERIGE!

Mina svenska läsare, som givetvis är flest och flitigast finns bl.a. i Torslanda, Mölnlycke, Malmö, Trollhättan, Ystad, Växjö, Partille, Stenkullen, Bromma, Sunbyberg, Bankeryd, Habo, Mora, Umeå, Boden och Lund.

Var finns Du? Vem är du och hur och när hittade du till bloggen?
Jag är så himla nyfiken på er alla läsare och vilka ni är!
Snälla, Snälla lägg gärna en kort kommentar på detta inlägg!!


(En del har sagt att de tycker det är krångligt att förstå hur man kommenterar. För er kommer här en liten manual, så nu finns inga ursäkter! ;-) Kommentera mera!! HUR MAN GÖR: Tryck på den lilla texten kommentarer som finns under inlägget, då kommer det upp en liten ruta och texten skicka en kommentar ovanför. Skriv ditt meddelande/din kommentar i rutan och sen väljer du profil i rutan under med texten kommentera som framför, enklast är att där välja profilen Anonymt om man är ovan. Sen är det bara att trycka på den grå "knappen" med texten Skicka kommentar! Sen är det hela klart! Så vad väntar du på, skriv en kommetar på en gång vet jag! )


KRAMAR och TACK för att Du läser! /Shoop

3 kommentarer:

  1. Hej Anneli, jag bor i Torslanda och vi magplaskade ihop. Vi delade samma omklädningsrum (herrarnas :)). När du skickade ut ditt mail att ni hade fått era tvillingar skickade du med en länk till din blog. Jag la till den som favorit och kollar dagligen in på din blog för att se om det finns något nytt inlägg. Du skriver väldigt bra och roligt. Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. @Lina: Åh, vad roligt med läsare från Magplasket-gruppen! :-) TACK för din kommentar. Fick du en dotter? kram

    SvaraRadera
  3. Ja, vi fick en liten Alva. Roligt att läsa din blogg då vår tjej är i ungefär samma ålder som era tjejer. Ha det fint! Kram

    SvaraRadera