fredag 23 juli 2010

Första besöket hos fotograf

Idag har vi varit hos fotograf Jessica i hennes studio och fått Elly och Amanda förevigade.
Tur att vi valde just studiojess, känner jag (samma fotograf som tog gravidbilderna), då vi känner Jessica och hon är hur flexibel och okonstlad som helst.
Att fotografera 10-månaders tvillingar kräver sin fotograf, vill jag lova! De var överallt typ hela tiden och att få båda att se glada ut och titta mot kameran samtidigt var en enorm utmaning..!
Jag var helt svettig redan efter tio minuter i studion, då jag fick agera infångare av barn som smet ur bild. Jag tror dock att resultatet blev bra efter ca två timmar i studion och en kissolycka på studions golv/fond. Jessica är snabb och jag tror verkligen hon lyckades fånga många bilder som uppkom i ögonblicket. Efteråt var tjejerna helt slut och somnade som två stockar i bilen hem.
Nu väntar jag ivrigt på att få se resultatet och de bearbetade bilderna! Spännande, spännande, spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar