onsdag 10 februari 2010

Att vara ifrån varann

Nu har flickorna och jag varit i Ystad hos mormor och morfar i fyra hela dygn (!) utan pappa Oscar. Meningen var att vi skulle åka och hälsa på mormor och morfar samt morbror Patrik några dagar, men så blev jag sjuk här och då valde vi att stanna för att få hjälp med flickorna av mormor Anita medan vi skickade hem Oscar för att jobba några dagar.
Det är det längsta han varit ifrån oss sen flickorna kom! För min del har det varit skönt på så sätt att jag verkligen kunnat få hjälp med Elly och Amanda då jag behövt vila när jag varit sjuk igen (feber och en envis elak förkylning som aldrig verkar vilja ge sej!), men Oscar har nog allt tyckt det varit tomt och tyst hemma i huset utan tvillingarna!
(Ska väl erkännas att jag längtat efter honom med mellan varven, fast det inte gått någon som helst nöd på oss hos mormor.)
Nu är han iaf här hos oss igen och jag börjar äntligen känna mej lite bättre. tummar och tår för att jag får hålla mej frisk ett bra tag nu!!!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar