onsdag 29 december 2010

150kg skulle bort

I somras fick jag ju ultimatumet av min käre make att göra mig av med, slänga, skänka, sälja eller återvinna 150kg av mina prylar i utbyte mot att han skulle gå mig till viljes och göra iordning en fin walk-in-closet åt mig. I samband med detta lovade jag att lägga ut före- och efter-bilder här på bloggen av förvandlingen av vår stökiga allt-i-allo-klädkammare.
Jag har ännu inte helt nått målet, jag har ca 20kg kvar, men har redan fått belöningen iaf! :-)Bara rensning bland själva klädinnehållet kvar och där blir det säkert också några kilon som rensas bort! ;-)
FÖRE: Stökigt och fullt av kläder i en faslig blandning!

Förvaring av gipsmagen, dammsugare och brandsläckare etc.

Allt tömdes ut inför ansiktslyftet.


EFTER: Heltäckningsmatta på golvet och skoförvaring längs taket.


Vänster vägg och sen raktfram och höger vägg med klädstänger både uppe och nere.

Jag är riktigt nöjd, det blev inte så pjåkigt! Eller vad tycker du? Förändringen blev total i alla fall och det är nu med glädje som jag stiger in på den mjuka mattan för att välja kläder för dagen. Nu återstår bara att förnya innehållet i walk-in-closeten med... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar