torsdag 9 december 2010

tsssssssssss...

När jag är själv med tjejerna om dagarna blir det ofta så att de får följa med mig t.o.m. när jag ska gå på toaletten, då de annars blir väldigt utom sig av att jag "lämnat dem".
Att gå på toaletten med dessa två små damer är ju en upplevelse i sig!
Oftast leker de med duschväggarna, de ställer sig på varsin sida glaset och trycker sedan skrattande ansiktena mot varann mot rutan. En annan sak som de tycker är festligt är att fälla ner toalocket på min rygg när jag sitter där, mindre kul tycker jag som försöker avvärja detta beteende. Att öppna badrumsskåpet under handfatet och dra ut så mycket de hinner är en annan av deras favoriter. Det är märkligt vad mycket de hinner med den korta stund det ändå tar för mig..!
Jag låter alltid dörren vara öppen när vi tre är själv hemma och berättar att "mamma ska bara gå och kissa" och då kommer de alltid springade och säger i kör "Tsssssssss!", ja så låter det väl! ;-)
Privatliv -vad är det?! hahaaaa

1 kommentar:

  1. Gå på toa själv får man göra först när man går tillbaka till jobbet och då känns det nästan konstigt att stänga dörren efter sig. ;-)

    Kram Vikkan

    SvaraRadera